Mersch Official Logo 2010

שכחת את הסיסמה?

הרשם

שלום לך, אם הינך חדש/ה ליינות מרש תוכל/י בזמן קצר להרשם


לאתר ולהנות מהנחות, הטבות והזמנות לאירועים מיוחדים.

דף הבית

> חנות מרש > עזרה

כיצד נוכל לעזור?

אנו עושים הכול כדי שתהליך ההזמנה יהיה הפשוט והקל ביותר עבורך. לנוחיותך מקבץ השאלות הנפוצות ביותר באתר, תשובה בלחיצת כפתור. אם אתה מעוניין לשאול שאלה אינה מופיעה במקבץ , אתה מוזמן לשלוח מייל ל:info@mersch.co.il

תהליך הקנייה

▪ מה לבדוק לפני ביצוע ההזמנה ▪ כיצד לבצע את ההזמנה ▪ האם ניתן לשמור את ההזמנה למועד מאוחר יותר ▪ כיצד אני יוצא מהחשבון

ניהול ההזמנה

▪ כיצד אני משנה את פרטי החשבון שלי ▪ כיצד אני מבטל\משנה את פרטי ההזמנה שלי ▪ הדפסת משלוח\חשבונית

משלוחים

▪ כיצד ההזמנה שלי מגיעה אליי ▪ מה עלות המשלוח

מצב ההזמנה

▪ איך אדע אם ההזמנה שלי נקלטה ▪ אני רוצה לבטל את ההזמנה ▪ לא קיבלתי אישור על ההזמנה ▪ מה קורה עם מרש צריכה לשנות את ההמזנה?

אמצעי תשלום

▪ בטיחות הזמנה ויצאיה מחשבון ▪ מבצעים והנחות

מלאי ותמיכה

▪ מה במלאי ▪ כיצד אוכל לקבל תמיכה מקוונת

חווית הקנייה

▪ כיצד אני מדרג או יכול לצפות בדירוג המוצר ▪ כיצד אוכל לשמור מוצרים בסל למועד מאוחר יותר ▪ כיצד אוכל לרכוש את המוצרים לא דרך אתר מרש

החשבון שלך

▪ מה היתרונות בהצטרפות למועדון ברוסה ▪ כיצד אוכל ליצור חשבון באתר של מרש ▪ האם אני יכול להחזיק יותר מחשבון אחד ▪ האם אני יכול למחוק את החשבון שלי ▪ שכחתי את הסיסמה שלי

מה חדש?

▪ פריטים חדשים ומבצעים חדשים ▪ האם אני יכול להתעכן במידה ויוצא מבצע חדש או פריט חדש

שאלות נפוצות ותשובות

1.)אם מה שמופיע ברשימה של ההזמנה היא אכן מה שסימנת שאת\ה מעוניין\ת להזמין. 2.)האם פרטי הזיהוי שרשמת בהזמנה נכונים/מדויקים.

1.)כל מה שצריך לעשות הוא לעיין בקטלוג היינות שמוציעים באתר, לסמן בעזרת העכבר איזה יינות את\ה מעוניין\ת לרכוש ולחיצה על "הוסף לסל" 2.)לאחר מכן יקפוץ דף שבו ניתן להוסיף, להסיר ולשנות את כמות הבקבוקי יינות, לאחר מכן יש ללחוץ על "לקופה" 3.)בקופה, כל מה שעליך לעשות זה להכניס את הפרטים האישיים במידה ואתה לא רשום וללחוץ על "הזמן"

1.)ההזמנה תישמר באופן אוטומטי כל עוד הדפדפן פתוח, במידה והדפדפן יסגר, פרטי ההזמנה ימחקו. 2.)לא ניתן לשמור באופן מפורש את ההזמנה מסיבות הנוגעות לביטחון מידע של הלקוח.

אם את/ה רשום/ה ומחובר/ת לחשבון הפרטי שלך, לחץ/י בצד ימין למעלה על כפתור "יציאה מהחשבון".

1.)במידה ואת\ה מחובר\ת לחשבון, לחצ\י על הכפתור "שינוי הפרטים שלי למעלה מצד ימין. 2.)לאחר לחיצה על "שינוי הפרטים שלי" יעלה חלון שבו תוכל\י לשנות פרטי החשבון ולאחר מכן לאשר את הפרטים החדשים ע"י לחיצה על הכפתור "עדכן".

2.)לאחר ביצוע ההזמנה, יצור איתך קשר טלפוני נציג של החברה לאישור ההזמנה. במעמד זה ניתן לשנות את ההזמנה.

לאחר ביצוע ההזמנה, תישלח לדואר אלקטרוני הפרטי שלך תעודת משלוח, החשבונית תגיע עם השליח של החברה.

ההזמנה תגיע אליך באמצעות שליח היין של החברה, לאזור שאותו ציינת בהזמנת המשלוח בן אם זה דרך האתר או טלפונית עם נציג השירות.

בכל הזמנה מתחת ל -300 ₪ יתווסף למחיר ההזמנה סך של 30 ₪ בגין משלוח באזור המרכז וסך של 50 ₪ בגין משלוח מחוץ לאזור המרכז. (גבולות "אזור המרכז" - גדרה בדרום, חדרה בצפון, ירושלים במזרח).

1.)לאחר ביצוע ההזמנה דרך האתר, תקבל תעודת משלוח שמקורה הוא גם אסמכתא לכך שהבקשה נקלטה במערכת. 2.)עד יום לאחר ביצוע ההזמה (לא כולל סופי שבוע וחגים), נציג שירות החברה יצור עמך קשר.

1.)לאחר ביצוע ההזמנה דרך האתר, יצור עמך קשר נציג טלפוני שאיתו תוכל לשנות או לבטל את ההזמנה. 2.)ניתן ליצור קשר על החברה כל יום בין השעות: 8.00 עד 15.00 בטלפון: 03-6342807.

1.)אנא בדוק שכל פרטי המידע של ביצוע ההזמנה הוזנו. 2.)אנא בדוק שלא קיבלת הודעת שגיאה לאחר אישור ההזמנה. 3.)במידה ולא קיבלת אישור על ההזמנה, יש ליצור קשר עם נציג הלקוחות של החברה בטלפון מספר : 03-6342807.

נציג מכירות של החברה יצור עמך קשר עם כל הפרטים בנוגע לשינוי ההזמנה.

1.)כדי לצאת מהחשבון הפרטי שלך , יש ללחוץ על הכפתור "יציאה מהחשבון". 2.)במידה ולא ביקשת שהמערכת תזכור אותך בכניסתך לחשבון, עם סגירת הדפדפן, תתנתק מהחשבון הפרטי שלך. 3.)במידה ולחצת על האפשרות זכור אותי ולא יצאת מהחשבון, המערכת תזכור אותך במשך 3 ימים ואז תנתק אותך באופן אוטומטי. 4.)כל פרטי החשבון והזמנות שאתה מבצע נעשות בפרוטוקול מאובטח שרק אתה יכול לראות (SSL/HTTPS).

1.)במידה ואתה חבר מועדון, כל ההזמנות שלך משתקללות ביחד עם אחוזי ההנחה שלך באופן אוטומטי, המחיר המקורי והמחיר לאחר ההנחה רשום ליד כל יין. 2.)מבצע - כל ההנחות ופרטי מחירון המבצע רשומים על דף המבצע עצמו.

1.)כל סוגי היינות שלא מוחתמות בדף היינות בחותמת "אזל מהמלאי", נמצאות במלאי ובכמות מספקת לרכישה של לפחות 10 בקבוקים מכל סוג. 2.)המערכת לא מאפשרת לרכוש יין שאזל מהמלאי או שההזמנה הספציפית חורגת מהכמות הקיימת במלאי ותוקץ הודעת שגיאה.

יש ליצור קשר עם נציג החברה בכל שאלה ע"י שליחת מייל לכתובת info@mersch.co.il

1.)לכל מוצר בעל דירוג יופיע מספר הנקודות שאותו דרגו בנוסף גם צלמיות של מספר הכוכבים שהמוצר קיבל. 2.)כרגע לא ניתן לדרג את המוצרים ע"י המשתמש.

1.)במידה ואתה רשום וביקשת בעת הכניסה לחשבון מהמערכת לזכור אותך, המוצרים השמרו עד אשר תצא מהחשבון או תאשר את ההזמנה. 2.)לקוח שאינו מחובר לחשבון פרטי אינו יכול לשמור את ההזמנה לשימוש מאוחר יותר מהסיבה שהרשימה צריכה להיות משוייכת למשתמש. 3.)ברגע שההזמנה תבוצע, תקבל אסמכתא והרשימת מוצרים הנוכחית תימחק.

1.)תוכל לרכוש את כל המוצרים הקיימים באתר דרך טלפונית עם נציג שירות הלקוחות במספר 03-6342807. 2.)במידה ואתה לא חבר מועדון ואתה מעוניין לרכוש לא דרך האתר, לא תהיה זכאי להנחת חבר מועדון.

חברי המועדון יזכו להנחות בקניית היינות ויקבלו, באמצעות דוא"ל(e-mail), את רשימת היינות המיובאים של החברה בכל רבעון, עוד בטרם הגיעו היינות ארצה. דיוור מוקדם זה יאפשר לחברי המועדון לשריין לעצמם הקצאה באמצעות תשלום. הנחה ניכרת, ובתנאים מיוחדים ומועדפים.

1.)יש ללחוץ על הכפתור "הירשם" למעלה בצד ימין. 2.)יש למלא את השדות חובה שיש בטופס ההרשמה. 3.)לאחר ההרשמה , תקבל אסמכתא עם הפרטים האישיים שהזנת לחשבון.

ניתן ליצור מספר חשבונות שרוצים ללא הגבלה.

באופן ישיר לא, במידה ולא נעשה שימוש בחשבון למעלה מחצי שנה ברצף, המערכת מבטלת את החשבון באופן אוטומטי, ניתן לחדש את חשבון ע"י אישור דואר אלקטרוני.

1.)יש ללחוץ על הכפתור "שכחתיאת הסיסמה" למעלה בצד שמאל. 2.)יש להזין את הדואר האלקטרוני שאיתו נוצרה הסיסמה ולאחר האישור הסיסמה תגיע למייל שהוזן.

1.)כל פריט או מבצע חדש שהחברה מציעה, מתעדכן באופן מיידי באתר הראשי. 2.)מבצע חדש מתעדכן באופן מיידי בעמוד הראשי ובנוסף גם בדף המצבעים. 3.)יינות חדשים מתעדכנים באופן מיידי בעמוד הראשי ובדף היינות עם חותמת של "חדש"

1.)בזמן יצירת החשבון, יש את האפשרות לקבל דואר אלקטרוני בכל פעם שיוצא מוצר או מבצע חדש. 2.)ניתן לשנות את נוהל קבלת הדואר האלקטרוני דרך עדכון הפרופיל. *.)מבצעים ויינות חדשים יוצאים לתפוצה לכל צרכן שמעוניין לקבל חדשות מהאתר שלנו, הדואר האלקטרוני מופץ על בסיס דו שבועי או חודשי.

|

צור קשר

|

אודותינו

|

תקנון

|

כתבות

|

כל הזכויות שמורות © אתר מרש 2015